Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Αττικό Μετρό: “Σφάχτηκαν” στη Βουλή ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για τον Ταχιάο

Αττικό Μετρό: “Σφάχτηκαν” στη Βουλή ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ για τον Ταχιάο

Νίκος Ταχιάος

Σε άγρια κόντρα για την επιλογή του Νίκου Ταχιάου στη θέση του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ήρθαν στη Βουλή ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.

Αφορμή αποτέλεσε η επίθεση που εξαπέλυσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης στον κ. Ταχιάο, τον οποίο αποκάλεσε αποτυχόντα πολιτευτή που εμφανίζεται επιτυχών στο χώρο της δημόσιας διοίκησης.

«Ο κ.Ταχιάος πέρα από υποψήφιος βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος έχει ένα πολύ σοβαρό βιογραφικό, είναι τεχνοκράτης και θα είναι καλύτερο να τον αφήσουμε στη θέση του και να τον κρίνουμε όλοι μαζί και να μην κάνουμε αυτές τις αυθαίρετες κρίσεις», σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής και σημείωσε πως η αποτυχία εκλογής του Νίκου Ταχιάου δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκλειστεί από μία άλλη δημόσια θέση.

Στον Νίκο Φίλη απάντησε και ο ίδιος ο κ. Ταχιάος, χωρίς να κρύψει την ενόχλησή του. «Όπως είμαι περήφανος για τις επιτυχίες μου είμαι περήφανος και για τις αποτυχίες μου. Οι αποτυχίες είναι αυτές που σε φτιάχνουν. Από τη δουλειά μας θα κριθούμε», ανέφερε ο νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Ο Νίκος Ταχιάος εστίασε στο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης με τον Κώστα Καραμανλή να αναγνωρίζει το έργο που έγινε επί ημερών της προηγούμενης κυβέρνησης, πλην –όπως είπε– στον σταθμό Βενιζέλου.

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στην προηγούμενη κυβέρνηση εφόσον έγινε δουλειά», είπε ο κ. Καραμανλής.

Αναφορικά με τον σταθμό Βενιζέλου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε πως βρίσκεται στο σημείο μηδέν. «Μόνο η πλακα έχει μπει», σημείωσε και στηλίτευσε τη στάση των αρχαιολόγων που δεν είναι ενιαία, λέγοντας πως «σε αρκετές περιπτώσεις δημόσιων έργων, είτε το δασαρχείο είτε οι αρχαιολόγοι δημιουργούν προσκόμματα». Επεσήμανε ότι το έργο στο σύνολό του πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2023.

«Too much drama στην Θεσσαλονίκη η υπόθεση ΜΕΤΡΟ», σχολίασε ο κ. Ταχιάος ζήτησε να αποδραματοποιηθεί η όλη συζήτηση. Συμπλήρωσε δε, πως θα γίνει επικοινωνιακή εκστρατεία προκειμένου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να έχουν πλήρη ενημέρωση για το έργο.

«Είναι οριακό το έργο ακόμα και όταν λειτουργήσει στην πλήρη ανάπτυξη του. Ότι λέγονταν για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο ήταν εκτός πραγματικότητας. Το μετρό θα είναι απολύτως αυτοματοποιημένο θα τρέχει με software το οποίο θα πρέπει να δοκιμαστεί για αρκετό καιρό και σε πραγματικές συνθήκες. Η μόνη λύση για το σταθμό Βενιζέλου και την πλήρη λειτουργία του μέτρου είναι αυτή που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός προχθές. Θα αποδραματοποιήσουμε το όλο θέμα θα το φέρουμε στις πραγματικές του διαστάσεις και θα κάνουμε τους πολίτες της Θεσσαλονίκης συμμετόχους του έργου», ανέφερε.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Νίκος Κουρέτας εστίασε στο ΜΕΤΡΟ της Αθήνας και την επέκταση στον Πειραιά, λέγοντας ότι οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα δοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020.

«Υπάρχει καθυστέρηση στους έξι σταθμούς του Πειραιά. Οι τρεις πρώτοι σταθμοί, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια θα αποδοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020 και οι υπόλοιποι στη συνέχεια», είπε.