Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ Χατζηδάκης: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε, αλλά δεν το βλέπουμε

Χατζηδάκης: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε, αλλά δεν το βλέπουμε

Χατζηδάκης: Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε, αλλά δεν το βλέπουμε

«Ηλεκτρονικό εισιτήριο ακούμε και ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν βλέπουμε» επισημαίνει ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη.

Όπως σημειώνει, ενώ ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τον Ιανουάριο του 2017, το χρονοδιάγραμμα μετετέθη για τον Μάρτιο και μετά ο αρμόδιος Υπουργός διαβεβαίωσε πανηγυρικά ότι θα ξεκινήσει την 1η Ιουνίου, όμως ούτε αυτό συνέβη.

Αναφέρει ακόμα ότι δεν έχει ξεκινήσει η σχετική ενημερωτική καμπάνια του ΟΑΣΑ, κάτι που προκαλεί περαιτέρω ανησυχία διότι, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη, υποδηλώνει ότι ούτε τον Σεπτέμβριο θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ, έχει ως κύριο στόχο την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής και της λαθρεπιβίβασης που εκτιμάται ότι επιφέρει απώλεια εσόδων περίπου 60 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο για τις αστικές συγκοινωνίες.

Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, ο καθένας ότι το έργο αυτό– που εντάχθηκε στα ΣΔΙΤ και η σχετική σύμβαση υπεγράφη το 2014 – πρέπει να είναι μια σημαντικότατη προτεραιότητα για τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο, ενώ σημειώνει πως οι αστικές συγκοινωνίες τα τελευταία δυόμισι χρόνια βουλιάζουν ξανά στα ελλείμματα και η μείωση των εσόδων από τα εισιτήρια και κάρτες ξεπερνά αθροιστικά το 35%.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητεί να μάθει τους λόγους που έχουν οδηγήσει στη νέα καθυστέρηση εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης ζητάει να ενημερωθεί για το νέο χρονοδιάγραμμα του ΟΑΣΑ και του υπουργείου καθώς και για το χρόνο που θα ξεκινήσει η σχετική ενημερωτική καμπάνια για τους πολίτες.

tovima