Αρχική CULTURE Η Μπριζίτ Μπαρντό αποχαιρετά τον Μισέλ Πικολί: Είχε ταλέντο, χιούμορ και του...

Η Μπριζίτ Μπαρντό αποχαιρετά τον Μισέλ Πικολί: Είχε ταλέντο, χιούμορ και του άρεσαν τα οπίσθιά μου

Μπριζίτ Μπαρντό

Η θρυλική Μπριζίτ Μπαρντό αποχαιρέτησε τον γίγαντα του γαλλικού σινεμά και συμπρωταγωνιστή της στην περίφημη «Περιφρόνηση», Μισέλ Πικολί, με μια παραπομπή στην πιο εμβληματική σκηνή τους.

«Είχε ταλέντο, χιούμορ και του άρεσαν οι γλουτοί μου», είπε χαρακτηριστκά για τον Μισέλ Πικολί στο γαλλικό πρακτορείο.

«Παίξαμε την “Περιφρόνηση” αλλά μοιραζόμασταν μια μεγάλη κι αμοιβαία εκτίμηση», είπε η 85χρονη σήμερα Μπριζίτ Μπαρντό, που προσέθεσε με λυρισμό ότι «το τελευταίο άφρισμα της Nouvelle vague τον πήρε μακριά, αφήνοντάς με μονάχη μου στην εγκαταλελειμμένη παραλία», κάνοντας έτσι μία αναφορά στο διάσημο τραγούδι «La Madrague» που ερμήνευσε η ίδια.

Ο Γάλλος ηθοποιός Mισέλ Πικολί, έφυγε από τη ζωή στις 12 Μαΐου, σε ηλικία 94 ετών, αλλά μόλις τη Δευτέρα ανακοινώθηκε ο θάνατός του από την οικογένειά του. Με τη Μπριζίτ Μπαρντό γύρισε μία από τις πιο εμβληματικές σκηνές του κινηματογράφου.

Στην έναρξη της «Περιφρόνησης» η Μπριζίτ Μπαρντό εμφανίζεται γυμνή πάνω σε ένα κρεβάτι, απαριθμώντας ένα προς ένα τα μέρη του σώματός της κάτω από το βλέμμα του Mισέλ Πικολί στη διάρκεια ενός αλησμόνητου διαλόγου, με υπόκρουση την υποβλητική μουσική του Ζορζ Ντελερί: «Βλέπεις τα οπίσθιά μου στον καθρέφτη; – Ναι -Βρίσκεις τους γλουτούς μου όμορφους; – Ναι, πολύ».

Βασισμένη σε ένα μυθιστόρημα του Αλμπέρτο Μοράβια («Ενα φάντασμα το μεσημέρι»), η ταινία καταπιάνεται με την ιστορία ενός υπό διάλυση γάμου, στη διάρκεια των υποτιθέμενων γυρισμάτων μιας ταινίας για την Οδύσσεια και τον Ομηρο από τον διάσημο Γερμανό σκηνοθέτη Φριτς Λανγκ. Η ταινία αυτή έκανε διάσημο τον Μισέλ Πικολί στο ευρύ κοινό.