Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ Προαστιακός: Άμεσα τα σχέδια για επέκταση στο Αίγιο και το Λουτράκι

Προαστιακός: Άμεσα τα σχέδια για επέκταση στο Αίγιο και το Λουτράκι

Προαστιακός

Μέχρι το Αίγιο επεκτείνεται πολύ σύντομα ο Προαστιακός όπως ανακοίνωσε απο το Κιάτο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ενώ ξεκινούν άμεσα και τα έργα για τον προαστιακό στο Λουτράκι.

Παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών  Χρήστου Σπίρτζη, και των  Γενικών Γραμματέων του υπουργείου  Θάνου Βούρδα και Γιώργου Δέδε, πραγματοποιήθηκε σήμερα το δοκιμαστικό δρομολόγιο από τον Σ.Σ. Κιάτου μέχρι το Σ.Σ. Αιγίου με ενδιάμεσες στάσεις, στους Σ.Σ. Ξυλοκάστρου και Σ.Σ. Ακράτας.

«Εκτός από τον οδικό αποκλεισμό της Δυτικής Ελλάδος, αίρουμε και τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό» τόνισε ο Χρήστος Σπιπρτζης.» «Σήμερα -προσθεσε- είναι το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο από το Κιάτο μέχρι την Ροδοδάφνη.

Επομένως θα ενταχθεί στα δρομολόγια του προαστιακού κανονικά και το Αίγιο. Μετά το Πάσχα είναι έτοιμη να υπογραφεί η σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο – Ροδοδάφνη, με χρονοδιάγραμμα 1,5 χρόνο.»

Οπως είπε ο υπουργός «αμέσως μετά το Πάσχα υπογράφεται και το τμήμα του προαστιακού, η σύνδεση του Λουτρακίου.»

«Πιστεύω,τόνισε ο κ Σπίρτζης, ότι το μεγάλο έργο της σιδηροδρομικής υποδομής της χώρας είναι το πιο σημαντικό που πρέπει να υλοποιήσουμε. Το υλοποιούμε με πολύ γρήγορους ρυθμούς και σας καλούμε στον επόμενο σταθμό από το Αίγιο, που θα είναι η σύνδεση, η δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής, Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με ηλεκτροκίνηση, πολύ σύντομα.

Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ακόμη, ότι στον άμεσο σχεδιασμό του Υπουργείου είναι η ανάταξη και συντήρηση του παλιού σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα σε αντίθεση με τις πολιτικές δυνάμεις του παρελθόντος, οι οποίες τις είχαν αφήσει στο περιθώριο:

«Η γραμμή του Ναυπλίου, η παλιά γραμμή της Πελοποννήσου, η γραμμή της Στερεάς Ελλάδας, η γραμμή των Τεμπών και όσες γραμμές ήταν μετρικές, όπως γνωρίζετε θεσμικά πλέον μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε, γιατί από την προηγούμενη κυβέρνηση βρήκαμε απαγόρευση της χρήσης τους.

Σε πάρα πολλά σημεία γίνεται ανάταξη και συντήρηση αυτού του παλιού δικτύου και θα μπουν, σε συνεργασία με την Τοπική και την Περιφερειακή αυτοδιοίκηση,  τουριστικά και επιβατικά δρομολόγια».