Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ «Τουρισμός για όλους»: Αυτό είναι το σχέδιο για τα μπάνια του λαού

«Τουρισμός για όλους»: Αυτό είναι το σχέδιο για τα μπάνια του λαού

τουρισμός

Ο εσωτερικός τουρισμός, όπως δήλωσε ο υπουργός Χ. Θεοχάρης, είναι, για πολλούς λόγους, σημαντικός αυτή την περίοδο, ασχέτως εάν δεν συμβάλλει στην εισαγωγή συναλλάγματος.

Το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει για τις διακοπές του ελληνικού λαού εντός της επικράτειας για φέτος:

– Μια νέα, δυναμική διαφημιστική εκστρατεία.

– Την προώθηση του προγράμματος «Τουρισμός για όλους».

– Την αναδιάρθρωση και αναβάθμιση των προγραμμάτων Κοινωνικού Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ.

– Τη χορήγηση εταιρικών κουπονιών για διακοπές, τα λεγόμενα «Holiday Vouchers» για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.

Ειδικά για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», οι στόχοι του σχεδίου επανεκκίνησης είναι η ενίσχυση της ρευστότητας του τουριστικού κλάδου, η ενίσχυση της απασχόλησης και η τόνωση της ζήτησης.

Το υπουργείο Τουρισμού εκτιμά ότι για την επιτυχία του προγράμματος στήριξης του εσωτερικού τουρισμού απαιτείται χρηματοδοτικό πλαίσιο 30 εκατ. ευρώ και υπό τον όρο ότι γίνεται λόγος για τουλάχιστον 4 διανυκτερεύσεις. Οι δικαιούχοι είναι ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία. Το πλήθος τους υπολογίζεται σε 250.000 δικαιούχους. Και εκτιμάται ότι ο εσωτερικός τουρισμός θα περιλαμβάνει φέτος τουλάχιστον 1 εκατ. διανυκτερεύσεις. Κομβικής σημασίας για την επιτυχία του σχεδίου επανεκκίνησης, συμπληρώνει ο κ. Θεοχάρης, είναι η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των τουριστών, Ελλήνων και ξένων. Από ψυχολογικής άποψης, είναι το στοιχείο-κλειδί για το ουσιαστικό άνοιγμα των συνόρων.

Προκειμένου, λοιπόν, να καλλιεργηθεί και να εμπεδωθεί κλίμα εμπιστοσύνης στους φορείς του ελληνικού τουρισμού, το σχέδιο επανεκκίνησης προβλέπει:

Α. Ενημέρωση σε ό,τι αφορά τα υγειονομικά πρωτόκολλα: χρήση του visit Greece app, ανάρτηση υλικού στα site των τουριστικών παρόχων και των φορέων τουρισμού. Ενημερωτικό υλικό (αφίσες, banners κ.λπ.) και καμπάνια δημοσιότητας σε τοπικά και διεθνή ΜΜΕ.

Β. Εμπέδωση αισθήματος ασφάλειας: με εντατικούς ελέγχους, ειδικό σήμα «Health First» και δυνατότητα πιστοποίησης από ιδιωτικό φορέα.

Γ. Προώθηση προορισμού: Ενίσχυση κονδυλίων για διαφήμιση, στοχευμένη διαφήμιση σε αγορές, brand καμπάνια και καμπάνια κρατήσεων, συνδιαφημίσεις και συμφωνίες με tours operators.

Συνοψίζοντας, το «Restart tourism» είναι ένα ολοκληρωμένο, συνεκτικό και αναλυτικό σχέδιο επαναφοράς του ελληνικού τουρισμού σε κατάσταση πλήρους, ασφαλούς και αποδοτικής για την εθνική οικονομία λειτουργίας.

Η φιλοσοφία του προγράμματος κατά το υπουργείο Τουρισμού βασίζεται: 1) Στις προϋποθέσεις υλοποίησης, δηλαδή α) στο ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα, β) στην ικανότητα διαχείρισης κρουσμάτων Covid-19 αμέσως και επί τόπου στους προορισμούς και γ) στην εξασφάλιση ροής τουριστών από το εξωτερικό. 2) Σε σαφώς προσδιορισμένους κανόνες, οι οποίοι συνίστανται i) σε πρωτόκολλα ασφαλούς λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων και ii) σε αντίστοιχα πρωτόκολλα για την προστασία των επισκεπτών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και της μεταφοράς τους. 3) Στην ενεργοποίηση της αγοράς, με τη στήριξη και ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού, καθώς και την εμπέδωση/ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας των τουριστών. Αυτό θα επιτευχθεί με ειδικά σχεδιασμένες εκστρατείες προβολής και προώθησης της Ελλάδας ως διεθνούς προορισμού. Μιας χώρας που είναι σε θέση να εγγυηθεί απολύτως ασφαλείς διακοπές για καθέναν από τους επισκέπτες της.