Αρχική LIFESTYLE Ζάχαρη: Ποια είναι η ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη;

Ζάχαρη: Ποια είναι η ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη;

Ζάχαρη: Ποια είναι η ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη;

Ποια είναι η ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης από τον άνθρωπο; Δυστυχώς,  η  απάντηση στην ερώτηση δεν είναι τόσο απλή. Εξαρτάται από την ηλικία, το βάρος, το φύλλο και της ανάγκες του ατόμου.

Αρχικά, θα πρέπει να γίνει ένας σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στα φυσικά σάκχαρα και προστιθέμενα σάκχαρα. Τα φυσικά σάκχαρα βρίσκονται  φυσικά σε τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά. Αυτές είναι υγιεινές τροφές που περιέχουν νερό, φυτικές ίνες και διάφορα μικροθρεπτικά συστατικά. Τα φυσικά σάκχαρα είναι απολύτως ασφαλή.

Από την άλλη, τα προστιθέμενα σάκχαρα είναι εκείνα που προστίθενται σε τροφές, όπως η κρυσταλλική ζάχαρη ή η φρουκτόζη. Αυτή η μορφή σακχάρων είναι που προκαλεί παχυσαρκία, διαβήτη τύπου 2 και καρδιακές νόσους.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση για την Καρδιά, ένας γενικός κανόνας πρόσληψης ζάχαρης είναι ο ακόλουθος:

  • Άνδρες: 150 θερμίδες/ημέρα (37,5 γραμμάρια ή 9 κουταλάκια του γλυκού)
  • Γυναίκες: 100 θερμίδες/ημέρα (25 γραμμάρια ή 6 κουταλάκια του γλυκού)

Προκειμένου να περιορίσετε τα περιττά προστιθέμενα σάκχαρα, αποφύγετε:

  • Τα αναψυκτικά
  • Τους συσκευασμένους χυμούς φρούτων
  • Καραμέλες και γλυκά
  • Ψημένα τρόφιμα (κέικ κλπ)
  • Κονσερβοποιημένα φρούτα
  • Light προϊόντα
  • Αποξηραμένα φρούτα